she's aiman♥

6/30/2011

hari bertemu pelanggan

okeyy,, denga tajukk pon da gerun kannn?
btw sebelum saya cerita ap2 saya dapt number 14/35 dlm kelas
dan memperoleh 5B3C pandai kan? tersungguh lhaaa pandai kn?
haaaa,, okeyy pagy2 lgy mk aku da kejutkn aku,,sumpahh liat gyle badan aku nak bgun,,kt bilik air pergerakan aku sunnguh lambad sumpahh kalah nnek aku yg skit pinggang tue,, mak aku sempat terpekik terlolong sebut name kat luar,, adoiii,, hahaha..sampai sch mk aq tnglkn aq ngn abg sbb dea ad kje,,adoi cm tak bengang pulakan terkontang kanting sengsorang LPS tue naik kelas lepak dgn classmate abg bole thn jugk lhaa gyle deaa ,,hah then jmpe ckgu midahh dea ckp mcm ny













haaa,, tue sketsa kejap,, then balik tue aq naik bass ,, haha first time beb, nsib baik ade abg,, aq da kcut perut je dlm bas tue,, tk penah dibuat aku,hahaha,, thenn balik tross on,, boring takde bnde na buadd