she's aiman♥

6/30/2011

when is my turn?

okey isnin ary tue,, da siapkn diri dri mental dan fizikal untuk didenda puan hamida,, malangnya nama aku tak muncul2 pon? mmbe aku semua da kne,, HAISHH,, bila turn ek?series na abs kn cpt2 dende ny then boleh lhaa aku tarik nafas legaaa,, hah story pcl dende kn,, hary selasa time pj, cikgu mida sro bwk bulu tangkis,, kau tahu lhaa kple aku ny kn da mcm batu so dgn beraninya aku tak bawak lhaa bulu tangkis tue,, lpstue kne lhaa dende kn? na ta dende ape?bediri ats longkang angkt tgn tnggi2 , bengang doe,, then mulut jahat hairil zuranain dgn irfan afiq berkata " mcm monalisa dahh aku tgk" hah,, kuang hasam taik kambing btoll, tdy ade persentation science,,, bergadoh kjp pcl spe na present kt dpn,, so dah2 bincang elok2 semua kne present keucali seri sbb dea da lukis gamba kn,,yg tak bole blahh nye kiteorg pnye gamba rajah bapak gyle besarr ,, dyorg pnye kecik jee,, terlebih felling time melukis haha,,tapy ppe pon best lhaa :))