she's aiman♥

6/30/2011

holla peeps
sehad?
rindu dkt blog ny, lame tak updte

okay nak story sikd pcl minah ny kan,,
malaz na letak name,serius tknk pon cri gado dgn dea,,
tak berniat okeyy,,,dea yg stat dulu,,

beggin the story with bismilahirahmanirahim
hah,,,ad lhaa sorang minah ny kn dea punye lhaa kerek kn,, tbe2 tade ribut takde tsunami ,tak ade gempa bumi malahan takde angin pon nak sindir2 aku dlm blog,, cewahh da bajet lhaa kn ade blog nak jugak mengutuk kat situ,, okeyy smbg cte,,kenyataan kt dlm blog dea ade semua gamba budak2 hot skola,,gamba kawan letak mne beb?hah,,mne lhaa aku thu kau da tuka kn ? aku cter kt membe kau,, aq ingt dea da taw,, rpenye blm,, aq pon gossip lhaa dgn membe kau tue,, membe kau? siapakah itu? tak perlu tahu lhaa okayyy,, lepastu besoknye ade lhaa sorang makcik ny tgk da tuka gmba,,aku tak thulahh pcl cerita nyyy,,lps tue dnga citer kau kte aku kutok kau mencapap right? okeyy mmg ade,, but for your information bkn aku sorang je okeyy,, bnyk lgy,, n bukan aku yg stat dulu ckp kau mencapap,, so tolong lhaa,, tahun ny aku da bnyk da buat musuh perempuan,, plizz lhaa jgn lhaa tambahkn list tue,,aku mmg dah tknk dah cari gado,, tolong lhaaa,,sebelum ny kte tak pena ade masalahkn? so jgn lhaa buat masalah,, lgy stu,, aku rela rendahkn martabat aku untk mnx maaf kt kau sbb aku ckp kau mencapap tapi still kenyataan okayyy,, sory,, puas hati kau?