she's aiman♥

3/14/2011





asslamualaikumm,,
oke,,hurm,, tadi aku bru je terime luahan perasaan dari sesorang,, dea ajk aq cpl,, tapi aq ta taw na jawab ape,, sebab aq da serik na cpl2 lagy,, klu dea ikhlaz berkawan mngkin aku terime,, aku pon na cpl mcm aina, mcm cua,, n segelinternye,, sweet sngt kn,, klu laki tue setie,, sejak dua menjak ny,, entah knp ta wujud pon perasaan suke pada laki,, serious,, dlu aku klu suke somebody,, mmg aq suke gylegyle,, tapi np skng tak ea? org yg aku ske tue aku abaikan,, hurmm,, ntah lha? akku ade bce satu post pcl akak ny,, oke,, dea pnye bf,, sweet sngt,,bf dea carrying pcl dea,,na sngt bf cmtu,, oke! stop berangan lhaa nurul aiman,, aawq tue masih belajar,, jgn mengade-ngade na bf sane na bf sini,,oke,, I HOPE,,  one time,, I CAN GET BF LIKE HER,, omg,, so romantik u know? tak terbayang aku,, waaahhhhhhhhh,, oke NONSENSE!  dah2 jgn na berangan,,sape lhaa nak koe kn? oke  lhaa,, smpi sini je lhaa nurul aiman berstory ye,, klu tak,, abes terawang-awang nurul aiman berangan,, oke,, bye READERS :)