she's aiman♥

3/14/2011

dushh dushh

oke,, tady aku ddok termenung seorang diri,, sambil ditemani alunan music ala-ala jiwang,, aceceh,, ayt ta ley blarr,, aq tadi haa,, layan lagu st12,, jangan pernah berubah? oke? ape kaitan ea aku ngn lagu tue? mngkin ade sedikit kaitan kod?oke,, bile sorang-sorang,,, tibe-tibe aku teringat dekat kawankawan,, oke ckp pcl kwn,, oke,, sriouusly aku ckp aku rindu gyle dekat kawankawan aku,, cuti sekola mmg aku tunggu-tunggu untuk melepaskan diri daripada cikgu,, tapi cuti sekolah juga mmembuat aku rase cm cepat2 nak naik skola,, knp? sebab aq rindu dekat kawan-kawan,, betul jugak kte org,, klu tanpe kawan hidup kite akn sunyi ,walau seteruk mne pon kwn tue,, mesti kite perlukan dea kn?oke,, aku na ckp sometinx,, yg sebenarnye AKU SAYANG GILEGILE DEKAT BUNNY AKU.. oke fullstop,, assalamualaikum