she's aiman♥

1/20/2011

yesss!!yesss!! akhirnya dpt juge sy mengupdate blog,,, stela skian lme tida mengupdate,, wahai blog,, koe taw tak,, aku rindue koe,, hahaha,, urm ,, hah!! NOR IZZATI BT MUHD ZUKI  hhahaha,, koe na tuntut feroro chee?? aiyoo nty2 lhaa aq tnga pokai,, hey,, tdi kn aku pegi jb,, g jakel,, na cari baju for dinner mk aku,, patuw kan aku jmpe ade lhaa abg ny,, dea siap mnx nomber tpon aku,, aku bgi lhaa number 999 dea ketawe,, dea  kte aju ta iklaz,, eeeehhh,, cik abg, awq taw tak? awq tue da tue,, da tak laku,, ta mcm sy,, mseh mude dan TIPTOP,, hahah,, (pasan belerbih-lebihan) ,, lps g jakel aku ngnfmly aku terus g pelangi mall,, g kedai SELANGOR apebende ntah?? hahahah,, g stu na beli hadiah SULTAN JOHOR  HAHA,, lps g tmpt tue,, aku gerak pegi kdi bju :),, aku beli selendang 5 helai,, hahaha,,, sukesuke :) ,, lps g stuwh,, aku g makan dekat kampung melayu,, aku makan yong tau fuu,, n minum air ABC , yummy,, sebelum na blik aq ta lupe nak beli COKLET CADBURRY :) HAHAHA ,, itue sje lhaa cerite saye :)